Tuesday, December 23, 2008

Anak bapak fikirkanlah sendiri-Malaysiakini

Belalang oh belalang ...... kan bapak kata jangan lawan, kenapa ko degil nak lawan juga ......... kan letih bapak nak fikirkan strategi ko untuk menang... Bapak kasi isu sekolah vernakular untuk ko spin, ko spin salah masa, sekarang mereka akan mainkan masa pilihanraya kecil di Kuala Terengganu, ini modal besar bagi Anwar hentam kerajaan BN.

Isu ini mungkin akan merugikan BN. Banyak betul silap yang ko buat anak ku, ialah anak bapak...... tapi nak buat macam mana sebab bapaklah yang kena tentukan apa yang mahu ko cakapkan, harapkan ko, kalah lah nak oiiii............ Si budak KJ cabar ko supaya debat, ko tak berani, kan ayah dah kata pergi belajar public speaking, tapi tak guna juga kalau belajar public speaking pun tapi fikiran ko sememangnya lembab.

Kena gatahlah sahaja.. Kadang-kadang bapak letih juga nak layan ko ni.. Samapai bila bapak nak berfikir untuk ko anak weiiii... belajarlah berfikir sendiri...................

Ini hanyalah pemanas blog ini, tunggu akan kepanasan blog ini ...comming soon , Bapak dan anak bapak mahu mengucapkan selamat hari Natal kepada semua penganut agama Kristian.

No comments:

Post a Comment